Szybki Newsletter

SZYBKI NEWSLETTER

- nowe tytuły postów! z tagiem z fandomem, żeby nie było niespodzianek, jako że mi się tych fandomów narobiło a narobiło
- na samym dole strony jest lista tagów, a nad nią dodałam wyjaśnienia do niektórych tagów, bo już mnie ludzie pytali

- jeśli ktoś chce, a np. nie może wykorzystać tego czegoś pod spodem, co się nazywa "Subskrybuj" (bo byli ludzie, co mieli z tym problemy), to zostało mi jeszcze 9 miejsc dla powiadomień na e-maila (czyli podajecie mi maila, ja go tu wpisuję, i każda opublikowana notka będzie wam wysyłana... no. Ma to sens?)

wtorek, 4 września 2012

Szybki update

Ja właściwie nie mam czasu, bo widzicie, w niedzielę padł mi komputer i się okazało, że nie ma sensu go raczej ratować, ale na szczęście właśnie dzisiaj czeka na mnie nowy (piękne bydlę, Intel Core i-5, 6 GB RAM-u, 3 GB grafiki i terabajt na dysku, a w dodatku jest biały, jakby go Wena zesłała specjalnie dla mnie XD), także właśnie się wybieram, żeby go odebrać.
Tak poza tym mam sesję poprawkową (ale nie jest aż tak źle, bo jestem mądrą dziewczynką) i robię sobie prawo jazdy (i nawet jeszcze nikogo nie zabiłam), także właściwie to nie mam czasu na nic, ale czas nie ma nade mną władzy.
I właśnie dlatego w najbliższym czasie spodziewajcie się kilku nowych opowiadań. Mianowicie:
1. Już powoli zbieram siły, żeby napisać pierwszy rozdział Lacrimosy (opowiadania o Kuro).
2. Myślę nad zrobieniem kolejnego słuchowiska, ale brakuje mi ludzi, więc jak ktoś chce zostać nagrany i okryty chwałą, to proszę się zgłaszać :D (Nagrywanie polega na tym, że dostajecie ode mnie teksty do powiedzenia i je nagrywacie, a ja to potem składam, więc nic strasznego. Nitka-san robiła Itachiego i Zetsu w drugim słuchowisku Akatsuki i zobaczcie, jaka była zajebista. Także nie ma się czego bać.)
3. Szykuje nam się fanfick o Wiedźminie, oczywiście z Geraltem w roli głównej, no bo niby z kim. Neko, która wie, o czym to będzie, na szczęście nie pojawia się na tym blogu za często, ale i tak ostrzegę ją - MILCZ JAK GRÓB, BO SPOTKASZ GRÓB.
A fanfick jest dzięki temu, że na mym nowym kompie pójdzie Wiedźmin, także wgap w Geralta dwadzieścia godzin na dobę będzie robił swoje, a poza tym proszę wszystkich, żeby mi na urodziny (11 września, tak na marginesie, możecie się już zastanawiać nad prezentami :P) kupili sagę, więc może ktoś się żachnie.

Z takich jeszcze ciekawych rzeczy, to mamy nowego bloga, znaczy ja mam do pisania, a wy do czytania, i jest absolutnie zajebisty, zarówno ze względu na wygląd, jak i treść. Jest to mianowicie blog z moimi tzw. "normalnymi" opowiadaniami, czyli tym, co tak dla odmiany jest na poważnie. I tam też szykuje się parę nowych rzeczy. Oto:
Także zapraszam i have fun.

No to tyle na razie, lecę po swoje nowe kochanie *^*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz